Eftuna Selam arkadaşlar aranızda yeniyim 11+2 gün luk hamileyim sizlere bi sorum olacak gebelik şekeri hakkında açlık sınırda cikiyo tokluk da 120 lerde cikiyo böyle bi sorun yaşayan oldu mu neler yaptınız düşürmek için şimdiden teşekkür ederim…
Eftuna Evet hiç birini tüketmiyorum dikkat ediyorum ama 2 gün önce çok az kaçırdım çok canım çektiği için sanırım ondan biraz yükseldi peki değer normal mi nette 120 130 arasi normal diyo emin olamadım doktorum da 140 ’in üstü tehlikeli diyo
Eftuna Merve6475 anladım teşekkür ederim çok şükür şuan düştü 95 lerde kontrole gidince doktorumla da paylascam değerleri