Mugesen2303 Minikaskk bende aldım ama daha doğum yapmadığım için kullanmadım ama denedim güzel vakum yapıyor
minnakfasulyecim Minikaskk İnternette bi kaç yoruma denk geldim sanırım akan sütü topluyormuş sadece, göğüs pompası görevi görmüyormuş
yasemin535 Minikaskk Bende mochi almayı düşünüyordum fakat bir çok yorumda ve videolar da gördüm süt pompası olarak değil ilk zamanlar fazla sütü toplama görevi yapıyor. O yüzden vazgeçtim lansinoh yada philips avent manuel alıcam.
Ozgee11 Minikaskk mochinin iyi olduğunu duydum ama ben babyplus tekli elektrikli aldim ikisi arasında 30tl fiyat farkı var bende elektrikli olsun bari dedim inşallah memnun kalırım
iceprincess25 Ya bn baya duydum bunu heryerde okudum herkes bayılmış hatta chicco nun kraft ın elektronik olanını alıp da kullanamayıp mochi alanlar daha memnun olanlar varmış bnde şahsen doğuma yakın almayı planlıyorum
prensannesi_ Bende almayı düşünüyorum çok duydum adını ama bilmiyorum kullananlar bi bilgi verse bize
Yakamoz__gul minnakfasulyecim bu sitede biri yorum yapmıştı ben kullandım baya süt çıkartıyor diye. İnşallah kullananlar yorum yapar. Ama sağım için başta biraz uyarmak gerekiyor olabilir
Deletedmom115 Benim de listemde, Görkem Karman bahsetmişti oradan yorumlara baktım hepsi olumluydu listeye koydum ben de
Mugesen2303 Minikaskk teşekkür ederim hayırlısıyla inşallah sizde bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza alın🥰