Ourmiracle biz geliboludayiz burda kadin dogum var ama dogum yaptirmiyor yogun bakimi yok canakkalede universite hastanesine gidiyordum oda pandemi oldu bizede ahmet beyi tavsiye ettiler bashekimi esim dolayli yollardan taniyor ama insan hastalarin agzindan duymak istiyor nasil memnunmusun doktorundan birde ben istege bagli sezeryen istiyorum yapar mi hep soru isareti bende hastaneyle konustum 3bin tl dediler fiyat iyi geldi