nurcakir58 Ben riskliyim genetik bölümde randevum vardı organ tarama yapılacak ve kapanmış ben şimdi hangi hastanede takip olucam su vuris maf etti defolup gitsede kurtulsak biz evdeyiz ama eşlerimiz dışarda naoicaz