Merhaba güzel hamişler , ben 10 Nisanda doktora gideceğim , ayrıntılı ultrason için. 20+5 oluyorum o zamana. Neler sormam gerekir. Kan hapı kullanmadım bu zamana kadar doktorda önermedi ne zaman kullanmaya başlanıyor ? Şeker yüklemesi için doktorlarınız nasıl tavsiyelerde bulundular? Sizler neler sordunuz ufak bir liste yapacağım sürekli unutuyorum 🤦♀️ benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız şimdiden teşekkür ederim umarım hepimiz içimizi rahatlatan cevaplar ve sonuçlar alırız ❤