Mkelebek Arzu_54 sabah ac karnina kan veriyosun. Sonra glikozu iciyosun 1 saat sonra bir daha kan veriyosun. Aradan 1 saaat gecince bidaha kan.. yani 3 saatlik bi.muhabbet bu esnada su bile icemiyosun. Yani senin dayanma esigine bagli cok acikirsan fln kotu olur
17062013 Dün bana doktorum 8-10 arası yapıyorlar o testi dedi her yer için öyle mi onu bilmiyorum ama
ilkbahar 17062013 benim gittiğim hastanede öyle değil.. 14:00teydi randevum doktor yemek yemediysen yapalım demişti ama tabiki o saate kadar yemiştim 😁.
damla_25 Bende dün gittin canım ilaçlı bir su içiriyorlar ben 2 bardak içtim tadi bayaa kötüydü cıkaracaktım o zaman test iptal olur dediler zorladım kendimi ac karnına parmagından minik kan alıyorlar 2 saat hastanede bekliyorsun benden 3 tüp kan aldılar ☺️