Regl‘im 6 gün geciktikten sonra, evde test yaptım. Positiv çıktı. Ertesi gün için doktordan randevu aldım. 5 haftalık olduğumu öğrendim. Ultrasonda keseyi göremedi. Alttan muayene ettikten sonra gördük keseyi 😍🤗 yarın kalp atışlarını dinleyeceğiz Allah nasip ederse 🤲
Şu an 7+1 haftalığız. İlk bebeğimiz ❤️ Çok heyecanlıyım