Damla________ PeLinAvcErtrk ilk 3 ay genelde siskinlik olduğu icin öyle oluyor diye biliyorum kendin daha iyi bilirsin tabi ben mesela öyle sandım sonra baktım afedersin gazmış 😅 5. Ayda çıktı yapısal tabi Suanda 32 haftaya giricez gittikçe sisiyor