Polyana140219 istisnalar tabıki var ama mantıken yumurtlamamış oluyorsunuz, 41 gündür adette yoksa yumurtlama yoktur. gebelık kayıplarından sonra beta hcg sıfırlanmaz testte sılık cıkması bundan olabılır. 2 aya yakın surede sıfırlanıyor kandan. tabıkı ıhtımal bunlar. Allah nasıp ettıyse genede kalmış olabılırsınız. Ama tıbben dogru olan benım yazdığım. yınede bekleyın bır ıkı gun kan verın bellı olur