Edanurdg şekerinin çıkması önemli bir konu değilmiymiş. Sonuçlarını alıp başka bir hastaneye, polikliniğe git bence önemli bir konu ihmal etme. Sonuçta polikliniklerde bile şekerinle ilgilenecek dahiliyeci oluyor. Kendi de una ulaşıp sorabiliyor musun böyle yapsam nasıl olur diye?