emineumut17 haftaya tekrar gel demiştir haftaya belli olacak benim başıma geldi usg ye göre hala 5 haftalıktır sanırım bende öyle oldu başka bir hekime gittim sağlıklı bir gebeliğin yok düşük olur demişti ve öyle oldu 10 gün sonra kanamam başlamıştı ama her gebelik farklı ümidini kırmak istemem sağlıklı bir gebelikse devam etsin zaten sağlıksız ise düşükle sonuçlanıyor hakkın da hayırlısı olsun