8 saatlik yolculuk yapmak istiyorum ama korkuyorum biraz otursam rahatsız oluyorum o yüzden otobüsde rahatsız olucağımı düşünüyorum ama gitmek istiyorum uçaklada gidemiyorum çünkü tek uçağa binmeye korkuyorum .bu zamanlarda otobüs yolculuğu yapan oldu mu