Merhaba lar 23+5 haftalik gebeyim. Hamileligimin basindan beri ayni doktora gidiyorum ve cok memnunum.Ben normlade sultanbeyli devlete gidiyordum. Özel istemiyordum. Gittigim doktorumda cok iyiydi yani baya ilgiliydi . Şimdi o hastanede korona hatalari var pandemi olmus🤦♀️😔 simdi baska yakin bir devlete gitmek istiyorum ama hangi hastaneye gidim tecrubesi olan yada fikir vermek istiyen .? Daha şeker testimi yaptiramadim 🤦♀️😏 lutfen yardimci olur musunuz🙏