Hndn1234 Merhaba Mayıs anneleri😊 kalın yün örme yada yün battaniye aldınız mı? Ben üç tane penye kumaş iki tane de müslin örtü aldım ama kalın almadım kararsız kaldım çünkü sıcak olur kullanılır mı? Fikirlerinizi alabilir miyim ❤️
_zehra_ Hndn1234 penyeler harici iki tane nohut battaniye aldım.peluş yada yün battaniyeye gerek duymadım çok soğuk olmaz diye
niko_96 Hndn1234 ben de 3 müslin 1 penye 1 nohut battaniye aldım ince hepsi. Bana kalırsa zaten o penyelerle nohutları bîle haziran prtasına kadar anca kullanıcaz. Genelde eylülün sonuna kadar müslin kullanırız gibi geliyor çok sıcak oluyor malum
Canan09 Evet cnm annem ördü yün battanıye. Bir tanede aldım. 2 polar battanıye. 2 müslin 2 penye battanıyesi oldu galıba fazla oldu ama lazım olur sonucta seneyede
Hndn1234 Canan09 Polar ve yün battaniyeleri nerden aldınız? Ne olur ne olmaz diye bulundurayım bi iki tane en iyisi
Hndn1234 _zehra_ bende soğuk olmaz diye gerek duymadım ama kafama da takıldı acaba lazım olur mu diye
Deleted5544 nohut - müslin - penye - bide delikli bi model aldım ince örgü gibi peluşa ve nohuta gerek olmaz ama kışın kullanırım diye aldım açıkcası
Canan09 Hndn1234 e bebekten polar battaniyeleri aldım. Birde engılısh home dan almıstım. O baya kalındı ama. Yün battaniye hediye geldi canım.