Sonunda çok şükür bin şükür bende doğurdum 30mart sabahı saat 6.30da hastanede olmam söyledi o saatte hastanedeydik yatisim yapıldı ama bir türlü sıra gelipte sezeryana giremedim bekle Allah bekle saat ikide geldiler almaya korku heycan üzüntü hepsi bı aradaydi ameliyat haneye girdim belden uyusturmali yapmak istediler ama kabul etmedim zaten çok panik olmuştuk beklemekten gözümü açtığımda odaya çıkıyorduk ameliyatın biraz uzun sürmüş bebeğimde benden sonra çıkardılar ama çok şükür ikimizde iyiyiz ilk ameliyat sonrası o dikiş yerine bastırma islemi beni mahvetti defalarca yaptılar aynı işlemi kan akışını düzene koymak içinmiş ama can tatlı 3.750 Gr 52 cm dünya tatlısı bir oğlum oldu rabbim isteyen herkeze nasip etsin inşallah