Geçen hafta doktorum; haftaya p.tesi gel salı yada çarşambaya sezeryanla alalım demişti. Dün gittim hasteneye benim doktor yok, başka bir doktora göründüm mecbur. Bugün için gün verecekti ama anestezi doktorunu bulamadık, doktorun tlflarına bile bakmadı. Var mı yok mu belirsiz 🙁 çok sıkıntılı bir döneme denk geldik. Allah sonumuzu hayır etsin. Bugün yine geldim hastaneye. Benim doktorum icapçı, ameliyata girmiş. Bekliyorum öğleden sonrayı. Şimdi beni de alacaktı sezeryana ne güzel 🙁 Özelde olmak vardı vallahi. Koca hastanede sadece bir g.cerrah ve bir kadın doğumcu var.