Kontrolerede gidemiyorum 33 haftalık oldum sizce gitmelimiyim gidin var mı hangi kontroller yapılıyor? Kullandığım uygulama kordon dolanması düğümlenmesi olabilir kontrollere gidin falan yazıyor ve korkmaya basladım sizce böyle birşey ola bilirmi ? Birde bende kansızlık vardı bu şekilde doğum yapamazsın demişlerdi 27 haftalıkken gittim kontrole demir yüklemesi yapılmıştı ve 1 hafta sonra damardan telrar vercez demişlerdi 28 haftalık tekrar gittim ve damardan veremeyiz seni yatıramayız evine git demişti . Ve benim anlamadığım ben doğrana kadar tekrar gitmicekmiyim kontrollere ?