Gizembayb ben de az almaktan yanayım, kaynanan haklı. Çok güzel şeyler var insan heves ediyor ama gerçekten çok çabuk büyüyor bebekler, 5 tane hastane çıkışı, 5 tane 0-3ay almak şimdilik yeterli. Hediye gelir gelmese bile 3 aylık olana kadar ileri aylar için mutlaka alınır zaten