Kızlar selam, 25. haftam bitti. 3-4 gündür üst baldırımdan kasığıma kadar bacağımda ağrı gibi bi durum var. Çok spor yaparsın ya da yürürsün de hamlar ya, yürümekte zorlanırsın falan, öyle bi şey :/// evde bu virüs yüzünden yat yat yat ondan mı oldu anlamadım ama kütük gibi bi his, normal mi bu ?