Selam annişler hamişler 🙋🏻♀️Ben 39+1deyim.oğlumun gelesi yok gibi ben ve doktorum vajinal dogum konusunda hem fikiriz ama bebeğin suanki kilosu 3.500g doktorum 40ta da gelmezse daha da kilolu olcak ve gelmesi zor olacak suni deneyebiliriz diyor🧐 sizlerden deneyimlilerden fikir almak isterim.inş ozamana kadar kendisi gelir ama sancım da yok🤷🏻♀️