nuranruzgar çok şükür…gözünaydın allah analı babalı büyütsün sağlıkla inşaallah…peki rahmin alındımı kan takviyesine ihtiyaç duyuldu mu …genel anestizi mi oldun ….kısura bakma cok soru sordum bende haftaya aynı ameliyatı olacağım merak ediyorum..müsait olduğunda yazarsan sevinirim …tekrar geçmiş olsun