Arkadaşlar öncelikle henüz doğum yapmadım 31. Haftadayız daha önce çevremde doğum yapıp göğüs uçları çok fena yara olan ağlayarak göğsüne krem süren anneler gördüm bu slikon göğüs ucu bebekte kolay emdiği için bağımlılık yapıyormuş normal memeyi almıyormuş yara olmaması için kullanmak sizce doğru mu? Birde bi krem duydum lansinoh merhem çok iyi diyorlar kafam çok karıştı 😔 bilgi sahibi olan tecrübeli annelerden yorum bekliyorum