Merhaba arkadaşlar, günaydın. 6 haftalık hamileyim ve bir anda gelen aşırı karın ağrılarım oluyor. Sanki ter atıyormuşum gibi hissettiriyor ve aşırı midem bulanıyor. Doktorumun verdiği folik asidi bile kullanamıyorum. Bu kadar ağrı olması normal mi? Birde çok fazla akıntım oluyor. Geçen sene dış gebelik geçirdiğim için korkuyorum. Geçen hafta kontrole gittiğimde ultrasonda kese göründü, doktorum kalp atışlarını dinlemek için iki hafta sonra gel dedi. Dış gebelikte kese görünüyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim, en azından bir nebzede olsa içimin rahatlamasına ihtiyacım var.🤲🏼🥰