Evet kızlar forumda tanıyanlar olursa tanır ben baştan beli sıkıntılı hamilelik geçirdim düşük tehlikesi falan bu sefer 30 ncu haftalar da da su sızıntısı erken doğum olacak derken artık 38,39 haftalık olduk adet ağrısı gibi sancılar vardı bide bebek kendini kasıyor Du ama suyum falan yoktu 39+6 da sabah 8 de su gelmesiyle başladı herşey yarım bardak kadar su geldi öglen de kontrölüm vardı bekledim doktorun yanına girdim doktor nst ye gir gel bakim dedim gitim sancı çıktı ama düzensiz Altan muane etim ilk defa kızlar kendimi çok kastım çok ağrım baya kan aktı orda siz öyle yapmayın sonra doktor baktı 1 cm açıklık var su geliyor seni bırakamam dedi bebek 1,yada 2 gün daha kalsa enfeksiyon kapar bizde kabul etik yatışımız yapıldı ve doğumhaneye girdiğim de saat 16:00 dı ve ben öğlen 1 de yemek yemiştim daha da birşey yememiştir saat 4 buçukta suni sancı verdiler saat 8 ze kadar 3 cm açıklık oldu 10 da 4 cm oldu artık suni sancı ya dayanamaz hale geldim ağlıyorum götürün beni falan diyordum ve gece 12 oldu açıklık 6 cm oldu artık 5 daka da bir sancı geliyordu ve sancı geldikçe ben kusuyordum o beni daha çok yordu artık bebek iyice aşaya baskı yapıyordu ve gece 1 buçuk oldu artık dayanamıyorum bağırdım bebek geliyor diye gelip baktılar 9 cm açılma var doğumhaneye dediler ama nasıl gidiyoruz yolda doğurmiyim diye çatala çıktım ve doktor bağırma sadece ıkın dedi tabi elden gelen birşey yok o an bağırıyorsun bende bağırmamaya başladım azımı kapatım ıkındım 3 ncü ıkınmam la bebeğim dünya ya geldi o an herşey biti sanki çok güzel bir duydu acını bile unutuyorsun yiğit ayazım 3200 gram ve 49 cm doğdu çok şükür şuan yanımda sanki herşey şakaymış gibi oluyor ama öyle değil kokusu bile herşeye değer benim doğum hikayem de böyle iste Rabim tüm hamileleri bir ses te kurtarsın hamile kalmak çocuk isteyen bütün kadınları da çocuk sahibi yapsın dünya olarak dua etim Rabim kabul eder inşallah 🤲🥰😍