Merhaba 30. Haftamdayım ve son 3 gündür inanılmaz uyku problemi çekiyorum. Nefes darlığı ve bebeğimin sanki kesedinin tamamını hissettire hafif sancılar içindeyim. Tuhaf baş ağrıları var. Corona dan da korkuyorum. Akşamları Yüzüm yanıyor ateşim mi çıktı diyorum. Nefesim gidiyor merdiven çıkamıyorum hangi belirti ne için böyle korkularım oluyor .. sizde de bu tip rahatsızlıklar oluyormuydu ?
virüs sebebiyle kontrolüme gidemedik de :(