Nolur biri yardm etsin.midem değil boğazım felaket yanıyor.bişeyde tıkalı gbi sanki.kırmızıbiber yutmuşumda yanıo gbi.tarifi yok.doktrm bi sprey verdi ama nafille..kremalı bisküvi biraz iyi geliodu bana oda hayır etmemeye başladı.salçalıda yemiorm artık çok yoruldm bu durumu yaşamaktan :(