34.haftamdayım kızlar. Dünden beri adet agrısı gibi sancılarım oluyor. Kendini baya hissettiren sancılar. Doktora gittim nts de sancı yada vajinada açıklık yoktu çok şükür. Ama agrı devam ediyor geliyor sonra gidiyor bu şekilde . Sizde yaşadınız mı başınıza geliyor mu kızlar 😟