Ctntsgk 12+2 deyiz. Az önce his olarak adetin ilk günlerinde akıntı hissedilir ya bi anda akıntım geldi normal akıntım ama bi anda niye bu kadar çok gelir ki kan falan sandım tuvalete nasıl koştum bilmiyorum böyle bi durum yaşayan var mı?
Newmomsila Ben de benzerini yasadim doktoruma da anlattim ama onemsenmesi icin kanli ve sanci ile gelen bir akinti olmasi gerektigini soyledi zaten ilerleyen gunlerde de bisey olmadi
Ctntsgk Newmomsila 9. Haftaya gelene kadar hep kahverengi akıntılarla geçti zaman herşey korkutur oldu haliyle 😑
Ctntsgk Tgbabsra zar zor gelince bu günlere bi o kadar zor günlerde önümdeyken her şey korkutur oldu valla sağolasın
Newmomsila Ctntsgk tabi haklisiniz siz de ama bazi gebelerin de gebeligi boyle gecebiliyomus doktorunuz da sorun yok diosa icinizi ferah tutmalisiniz
Tgbabsra Ctntsgk rica ederim canım ben çok uzun zaman hamile kalmadım ama suan çok evhamlı davranmıyorum sakınan göze çöp batar aklında bulunsun canım dikkat et ama çok ta şey yapma
Ctntsgk Tgbabsra hiç bişeyde korkum yok evhamlı da değilim tek konu şu akıntılar bi de ilk olunca acemilik işte