Denizmiran 19.haftamda başladı 35teyim her gün yaşıyorum malesef öncwlerde soğuk süt iyi geliyordu sonra fayda vermemeye başladı salatalık, elma, soda öneren oluyordu denedim hiçbiri geçirmedi daha çok yandı rennie duo şurup kullanıyorum bi aydır rahatlatıyodu artık o da yarım saat anca idare ediyor süt,salatalık, havuç, elma, soda, sakız çiğnemek deneyebilirsiniz inşallah geçer 🙏