Arkadaşlar 2 gün önce ilk kez nefes darlığı yaşadım sabah yatarken birden nefesim kesildiğini hissettim balkona çıktım falan fayda yok doğru hastaneye gittik doktor bebeğime baktı sorun olmadığını söyledi. Ama gece tekrardan başladı sanki tikancakmisim birdaha nefes alamiycakmişım gibi :( 3 tane özel hastaneye gittik kandaki oksijen seviyem 99çok iyi EKG çekildi normal kalp ritimlerim normal hicbirsey yapmadilar. Kendi doktoruma sordum bebek diaframa baskı yaparmi diye onunla ilgisi yok dedi sizdede böyle olanlar varmi