Yadianne Hanımlar hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz? Bu korana vürüsü olaylarından dolayı baya tedirginim.
Seymaogz DenizEliz bende dorukta yapicam nasipse eylülde. Ücretleri hakkında tam bilgim yok ne kadar doğum ücretleri.
DenizEliz Seymaogz normal doğum 2600 + epidural 400₺ sezaryan 3000₺ + epidural istersen 400₺ 2020 güncel fiyat bilgisi bu
misbebek Akurt 4bin canım 37 haftalığım az kaldı inşallah senin ne kadarlık bebişin sen ne kadara anlaştın
Akurt misbebek 34 haftalik hamileyim ben benim doktorum disarda dogum icin pembe maviyle anlasmali 7bin istedi ama daha pazarlik falan yapmadik. Hastanede mi doktorunuz
misbebek Akurt yok değil çekirge dorukta idi Senem hanım kendine yer açtı orda devam ettim ona işte onun anlaşması o şekilde imiş ama benim de bütün duyumlarım 5 6 7 bin pembe mavi en ucuzu benimki çıktı yani 🤷🏻♀️ senin doktorun kim
Kupik Esentepeye giden var mı güncel fiyat bilgisi falan alan insan korkuyor şu virüsten rabbim hepimizi korusun
pyymamm Yadianne jimerde doğum yaptım bugun 16 günlüğüz mehmet aral atalay doktorum hastane cok iyi ve ilgili asırı memnun ayrıldım doktorum zaten muhtesem 🥰 pandemi hasta bakımı yok
DenizEliz Seymaogz inşallah canım hastaneden bir tane doruk yazılı tulum eldiven sapka veriliyormuş ve bütün doğumlarda oda aüalemesi ücretsiz yapılıyormuş sezaryanda normal doğumdada bir gece kalıyormuşsun bilgin olsun👍🏻