Gaz olmaz olur mu pata küte geldikçe sal rahatlamaya bak 😄 sonra da iniyo göbek bişey kalmıyor 20 den önce göbeği çıkanda var ama çoğunluk 20 den sonra çıkıyor ☺ onda öncesi şişkinlik oluyor 😊 ben piknik tupu gibi geziyordum gerçi halen de çok gazım oluyo 😄 gaz bombası 😂