Enguzelhediym çok erken başlamak sakıncalı diye biliyorum ben doğumu tetikliyormuş sanırım göğüsleri uyarmak. Son ay sürün diyorlar. Ve her göğüs kremimin içindeki bileşenler zeytinyağı etkisi yapıyormuş ve içinde varmış sanırım. O yüzden gögüs kremi yerine zeytinyağı tercih edebilirsiniz bide üstüne gümüş kapak hem doğal bebek içinde iyi olur emmesi gerektiğinde.