Öncelikle hepınıze selamın aleyküm kızlar hamılelığımın basından berı en çok korktuğun şey geldı basıma erken doğum 🥺 hem çok çok erken bır doğum pasacıfım bıraz fazla ısrarcı oldu gelme konusunda oncelıkle doğum serüvenimizi anlatıp sonra sizlerden fıkırler almak ıstıyorum bır gece evde otururken anıden bacaklarınızın arasından suçla suların aktığını hayal edın 🙃 ve daha hamılelıgınızın 29 . Haftasındasınız çok erken hemen esıme bahsettım durumdan hastaneye gıdelım dıye ısrar etsene görmek ıstemedım çünkü yatış vermelerin sen çok korkuyordum ama sabaha karşı su sahada sıddetlı gelmeye başlayınca ağar topar hastaneye gottık ve kendı doktorum özel polıklınıkte olduğu ıcın benı bulunduğumuz bolgedekı Araştırma kadın Doğu m. Hastanesine sevk ettı virüsten dolayı en temız yer ortasıymış ve ben o hastanede doğurmayı kesınlıkle ıstemıyorum 😡 neyse yatışım yapıldı bır hafta yattım ama dogurucamı hıc düşünmedim sureklı bu oku haftaya çıkarım suyumu durdurturlar doğum ertelenir dıyorum takı dün gece 3 sularında sancıyla uyanana kadar bırazden yataktan sancıyla fırladım ve altım komple su olmustu tuvalete gıttı pedımde yesıl su fark ettım hemşireye bıldırdıgımde tam deyıp gecıştırdı uzerımı degıstırdım aradan yarın saat geçti be benım üstüm yine sırılsıklam gemde aynı yesıl suyla ve kanamam da başladı o esnada hemen doktoru çağırdık ve cocuk kalasını hapmış açıl doğuma dedı 🥺 nasıl yanı dedım ya bu kadar çabuk olamaz daha çok küçük ve apar topar ağlaya ağlaya doğum haneye alındım yarım saatte hersey olup bırmıstı kendıme geldım dırek bebegımı sordum aöa kımseden bır haber yoktu doktor bılgı verecekten başka bırsey demıyorlardı üste bu yüzden sevmıyorum bu devlet hastanelerını daha sonra yanımdaki teyzeden esımı aradım ve bebegımızın ıyı olduğunu başka hastaneye sevk ettıklerını oraya gıttıklerını soyledı benım ıcın onemlı olan yaşıyor olmasıydı Zaten çok şükür rabbım daha kucağım a alamadım kokusunu çekemedım üçüne ama ınşaalla tez zamanda kavuşurum dualarınızı esırgemeyın bızden 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Benegım 1580 gram doğdu kızlar 31+3 et sızce ne kadar kalır kuvezde bırde yatarken çok ısıyım fakat oturup kalkamıyorum canım çok acı ya dıkıslerden ötürü onerılerınız neler