Bu zamanlarda kanama yaşayan oldu mu? Tüp bebekle hamileyim 5+2de peçeteye açık kırmızı kan geldi çok korktum haliyle tedavimin başından beri prolutex adında iğne de kullanıyorum sabah akşam progestan olarak güzel bi iğne ama kim bi kanama görse korkar tabi napcagımı bilemedim hastaneye gitcektik önce doktorumu arıyım dedim uzandım doktorum sakinleştirdi beni kanamam yogun degilse hastaneye gitmeme gerek olmadıgını söyledi 10hastamızdan 8nde görüyoruz iğneni zaten kullanıyosun şuan yorma kendini dinlen biraz bekle sonra ara yine dedi 1.5 saat yattım yarım saatte bi kalktım baktım bidaha aynı gelmedi azaldı git gide doktorumu tekrar aradım endişe etme sen istirahat et bolca dedi o günden beri çoğunlukla yatıyorum şuan 5+5im ve günde üç dört defa lekelenmem oluyo yine ama ya acık kahverengi çok nadir normal kahverengi bazen çok daha açık ama devam eden bi lekelenmem var yani ve randevum Cumartesi günü 6+3 olcam o zamana Allahım izin verirse uzun yazdım biraz biliyorum çünkü o günden beri kaygılarım endişem bitmiyo kalp atışı duyabilecek miyim sonrası nolcak 😔 daha önce normal bi gebeliğim vardı 8.haftada kalp atışı durdu kaybettim bu yüzden cok korkuyorum sanırım benimle aynı durumları yaşayan, içimi rahatlatacak olanlar yazabilir mi biraz rahatlıym lütfen 😔🤲🏻