Nurcn 12haftalik hamileym ve aşırı derecede sağ taraf belimde ağrım var çok korkuyorum bugün başladı ve akintilarimda azalma var kizlar virüsten dolayı hastaneyr bile gidemedim bana yardımcı olursanız sevinirim
Betuloz Korkmana gerek yok bel ağrısı bebek büyüdükçe olur akıntının olmaması da iyi birşey çok olsaydı sıkıntıydı
Kbracoskun Bel ağrısı normal kuzum benim bı ara akıntım hiç yoktu neredeyse dönem dönem değişiyor korkma..