Eliftekk merhabalar, 3 lü test 2 li test te sorun olursa yapılıyormuş, hatta gereksiz diyenlerde var, 2 ve 4 lü yaptırmak yeterli, peritanalog bebeğin daha çok organları boyu kilosu ebatına bakarak normal ya da anormal bir değerlendirme yapıyor, tedavisi olmasada bu önemli bir süreç ve stresle geçirmektense peritanaloğa detaylı usg yaptırmanızı öneririm , tabii diğer testler gibi oda özel bir birim devletlerde sıra gelmesi imkansız 😌bu arada bende 23 haftalık gebeyim geçen hafta tüm virüs riskini göze alıp yaptırdım çünkü gebelikte psikoloji çok çok önemli , umarım güzel sonuçlar alırsınız,sevgiler