Kızlar bugün hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalık. Özele gittik doktor bana kan sulastirici sivilastirici iğne verdi hergun vurulmak için. Ama benim kafam karıştı başka doktora daha gitmek istiyorum bu iğneyi kullan derse kullanırım.
Sadece şunu merak ediyorum bu iğneyi kullanan var mı ?