Merhaba ben 17 haftalık hamileyim, 4 gündür kollarım ve bacaklarımda kaşıntım var, yediklerime dikkat ediyorum, kaşınan yerlerde herhangi bi döküntü kızarıklık kabarma da yok, doktoruma sordum sıvı alımımı biraz arttır takip edelim dedi, böyle olan oldu mu acaba