Evet bende bebek yagının bebrk cildinde tıkanıklık yaptıgını okumustum, doktorlar da önermiyor zaten esans oranı yüksek oldugu için. Ben tamamen katkısız bebekler için uyarlanmiş zeytınyagı kullanacagım.. Her banyodan sonra. İsim de önerebilirim bi araştırın istersenız.. Zeytınn hanım gold diye aratırsanız çıkar zaten. Saglıkli bebekler olsun inşallah…