Öncelikle iyiki Rabbim nasip etti kim istiyorsa Rabbim herkese nasip etsin annelik çok güzel daha kucağıma almadan ama kızlar 23 haftada 69-70 kiloydum bugün 26 haftalık olduk elhamdulillah ama 73 olmuşum kilo almamı sorun etmiyorum sadece anormallik olabilirmi çok canım sıkkın eşime dedim yanliş anladı bebek iyi olsun dedi tabikide saglıgı herşeye bedel isterse 100 olum ama bukadar kilo almam nedendir sizce lğtfenbilgisi olan yazabilirmi