32 +2gunluk gebeyim bugun hastaneye gittim sancilarim cok 1 haftadir beni acil nstye koydular sancim cok cikti serum taktilar 4 tane bebegin akciğerleri gelişsin die de iğne verdiler iki tane vuruldum sonra birdaha nstye girdim yarin sabah ta o kalan iki tane igneyi vurcam ve son cikan nstyi gstrcm ve bebegim hala ters ayni durumu yasayan var mi kizlar