Necvaayyldz bende balık kırmızı et beyaz et(bıraz yıyebılıyırum beyazı) yiyemedım hiç.özellikle balık hıc yıyemedım tiksintimden.normalde yerim ama hassasıyet oldu.doktoruma soyledım,yıyemıyroum dıye bebeğin gelişimini etkilermi dıye,hayır hatta yememenı tavsıye ederm dedı.sadece kırmızı eti önerdi.onuda yıyemıom.balık ve tavuk etleri artk cok pis.balıklar tuvalet giderleri gıbı sularda yuzuyorlar çok sağlıksız tavuklara da ilaçlar verıolar cabuk buyusun dıye onlarda çok sağlıksız yeme dedı.bende hep balık yağı kullandım.🙆🏼♀️ bebeğimin gelişimi gayet iyi maşallahımz var.kılomuzda yerınde.🙈🌸