32+3 günlük hamileyim bugünkü kontrolde doktor bebeğin beynindeki iki noktanın belirgin olduğunu ve takip ediceğini söyledi.ne demek olduğunu sorduğumda mesela bazısının kasları daha güçlüdür bazısının daha zayıf öyle düşün dedi.moralim çok bozuldu bi sonraki kontrole kadar nasıl sabredicem bilmiyorum😔