Meltem-34 Merhaba. 28 haftalık hamileyim ve bebeğim makat pozisyonda bu yüzden hareketlerini de az hissediyorum. Normale döner mi? Bu durumu yaşayan var mı aranızda çok endişeliyim
Dilaraokan Meltem-34 Bnm de öle 28, hafta ve tekme atmıyordu bişi mi oldu diye gittim meğer makattaymıs ne zaman gitsek orda niye dönmüyor çok merak ediyorum bende
Pnarrr Meltem-34 döner canım benim de 3 4 gün arada makat pozisyonda oluyor daha sonra dönüyor bebişler de öyle rahat ediyor demek ki 😊
Brgzl Meltem-34 33 te bende hareketleri hissetmeyip korkup gittim hemen meğer makat pozisyondaymış ama 2 gündür baya hissediyorum inşallah dönmüştür diye umut ediyorum normal doğum istiyorum 😔
Mntpl Haftada cinsiyet öğrenirken benimde öyleydi suan 22 haftalığız 18. Haftadayken çoktan dönmüştü. Bu biraz nasip meselesi gibi arkadaşımın hep normal duruştu Son iki hafta makat geliş oldu öyle kaldı, sıkıntı etmeyin daha erken vakit var dönebilir👍🏻