Kızlar merhaba. Ayrıntılı ultrasona girdim. Herşey normal fakat böbreginde büyüme varmış. En fazla 4 mm olması gerekiyormuş fakat benim bebeğimin 5 mm. Doktorum bi problrm olmaz dedi. Ama benim içim rahat değil yinede. Böyle birşey yaşayan varmı acaba aranızda?