Iremgull11 İyi gecelere ben 11+1 haftalık hamileyim iki üç gün önce gerçek anlamda hareket ettiğini hissettim sizce bana mı öyle geliyor??
Duygukc Iremgull11 bende 14 haftalığım doktorum erken olduğunu söyledi 2-3 hafta sonra anlamaya başlayabilirsin dedi galiba psikolojikman hissettik sanıyoruz
Iremgull11 Gaz sancısı fazla çekiyorum 2haftadır onun ağrısı anlayabiliyorum ama dediğim gibi soluma yattığımda bir kaç kere hissettim bende çok mutlu olmuştum onu hissediyorum diyeee🙈🙈
Iremgull11 Kızlarr hazır sizi yakalamışkenn bir şey daha soracağım göğüs uçlarımda aşırı bir ağrı oluyo yatamıyorum kıyafetimin bile değmesi beni aşırı sinirlendiriyor sizde durum nasıl
Unsalinn_Annesii Iremgull11 ben 13 haftamdayken hissetmiştim dalga gibiydi doktorum olmaz hissedemezsiniz diyo ama anne olan biziz hisseden biziz en iyi biz hissederiz bunu bence ☺️