Hulyafuat 19 haftalıkken doktora gitmiştim bebeğin başı biraz büyük ama bu haftalarda normal demişti ıkılı uclu tarama testim iyi cıkmıstı ayrıntılı ultrasonu bekliyorum basına boyle bir sey elen varmı