Rhm_akbay Iyi geceler arkadaşlar doguma 3 ay kaldi beşik modellerine bakiyorum tecrubeli anneler sizce park pesik mi normal besik mi ekstra bebek odam yok yatak odama koycam bikac yil besikte yatsin kullanisi olsun istiyorum
Yusramustafa_34 Rhm_akbay herkezin fikri ayri ama bence park besik kullanisli benim kardesim mobilyada bi zaman yatti ama sonrasi istemedi park besik almistik onu daha cok sevdi yumusak diye galiba hatta 5 yasina kadar yatti👍
Ayyucebanu Rhm_akbay benimde ekstra odam olmadığı için ve uzun ömürlü kullanışlı olduğu için park beşik alıcaz canım (elele lucca modelini düşünüyorum) normal beşikler gibi hem sallanıyor zaten ara katı da var bence park beşik mantıklı
Minigim_ Rhm_akbay park beşik bence 3 yaşına kadar hep onda yattı kızım cok rahat. Şimdi odasında yatıyor artık beşiği kaldırdık ikinci kızımdada kullanıyorum
yefeninannesi Rhm_akbay park beşik Ahşap beşik aldık oğlum sevmedi gece dönerken kafasını bir yerlerini çarpıp kendini uyandırıyordu şimdiki aklım olsa park beşik alırdım
sukranaslier Rhm_akbay park beşik aldık kapıdan gecer her yere götürürüm dedim evde geniş olduğu için geçmedi hayal kırıklığı yaşadım olsun napalım çok güzel ama çok tatlı beim bile yatasım geliyor 😂
Hulya_C Rhm_akbay 30. Haftamdayım tavsiye üzerine park beşik aldım bende gayet mantıklı geldi yumuşak dokusu, genişliği, rahat taşınabilirliği her şeyi ile kafama yattı yani 😀👍
Gizembayb Büyüyen beşik aldım cok mantıklı 10 yaşa kadar yatar calışma masası ve konidini oluyor beşik cıkınca
Hatcefatma Benim kızım 4 yaşına kadar park beşikte yattı bence harika oster odanda kullan oster başka odaya götür ben taşıyordm yani mesela piknikte bile çantasına koyup götür ohh😅😅😅