Hulyarecep canım ben sana ne yapacağını söyliyeyim.Hemen şimdi alo 170 i arıyorsun hamile olduğunu ve doktorunun sana rapor verdiğini fakat iş yerinin bunu kabul etmeyerek sana mobbing uyguladığını(zorbalık,pskolojik baskı,bezdirme politikası,istifaya zorlama vb) söylüyorsun.Sakın işten çıkartılırım diye korkma hamileyken işten çıkarılman yasal değil.Sana belge imzalatılmak istenirse de imzalama.Alo 170 gerekeni yapacaktır.